עיסוי קרקפת- פינוק ושחרור מתחים

עיסוי קרקפת- פינוק ושחרור מתחים

החיים כיום, מלווים במתחים רבים וסטרס אם זה עקב הלחצים בעבודה, הלחצים בבית, המצב הכלכלי המורכב, קשיים בריאותיים ועוד.

המתחים הנפשיים, משפיעים פעמים רבות על גופנו ומאותתות לנו להוריד מעט את הלחץ והסטרס על ידי כאבים גופניים כמו כאב ראש המתפתחים לעיתים לכאבי ראש כרוניים (מיגרנות) וכאבי גב תחתון.

מרביתנו, נפתור את עצמנו מהכאב ע"י כדורים לשיכוך כאבים, אשר מטפלים בכאב לווח קצר אך לא במתחים הנפשיים לטווח הארוך יותר. כידוע לכולנו, כאב הראש חוזר בדרך כלל ובגדול..

במאמר הבא, נדבר על אופן הטיפול של עיסוי הקרקפת וננפץ מיתוס רווח בתחום עיסוי בצפון  או יותר נכון עיסוי הקרקפת.

מהו עיסוי קרקפת?

עיסוי קרקפת, מתמקד בטיפול על ידי ריפוי עצמות ושרירים הנקרא גם אוסטיאופתיה גולגולתית. המיועדת לחידוש רקמות העור על הקרקפת, התאים הפנימיים והחיצוניים של עור הקרקפת והעצמות המרכיבות את מבנה הגולגולת. מחקרים רבים סוברים שתנועה לא נכונה של עצמות הגולגולת או מנח שגוי שלהם, המושפע מלחצים וסטרס בחיי האדם משפיעים על הגוף וגורמים לכאבי ראש, לחצים בגולגולת, משפיעים על חוט השדרה ונוזלי השדרה המרכיבים ומשפיעים על המבנה והתפקוד התקין של עמוד השדרה.

העיסוי עצמו, מתבצע על ידי מגע ולחיצות עדינות על נקודות שונות בגולגולת וברכות על ידי שמנים שונים, כמו שמנים ארומתרפיים ושמני סומסום, שמנים טהורים התורמים לריכוך עור הקרקפת ומסייעים לשחרור הלחצים מהגולגולת במהלך העיסוי, על יד "עבודה" על מבנה המוח ועצמות הגולגולת.

לא על הקרקפת לבדה דיברה הרפואה הסינית

רבים סוברים, שעיסוי הקרקפת וכאבי הראש משפיעים אך ורק על הראש, המבנה הגולגולתי והפנים גולגולתי. נשמע הגיוני נכון?

חשוב לדעת שכל כאב, לחץ, סטרס או זעזוע גולגולתי או קרקפתי משפיע באופן כמעט מייד על הגב ועמוד השדרה ושולח איתותים באמצעות כאבים ברמות שונות אל עמוד השדרה והגב התחתון. טיפול נכון ועיסוי נכון של מבנה הקרקפת על ידי לחיצה על המרידיאנים המרכזיים במבנה הגולגולת הקשורים קשר ישיר עם עמוד השדרה ומבנה הגב מסייעים גם הם לטיפול בכאבי גב ואפילו בעיות יציבה קלות- ללא נגיעה ולו הקלה שבקלות בגב.

טיפול זה, עשוי להועיל לאנשים הסובלים מכאבי גב, אך מעדיפים להימנע ממגע בגב אך סובלים מכאבי גב וכאבי ראש תכופים.

בואו לבקר אצלנו בקליניקת חמשת היסודות והשאירו את המתח והסטרס מחוץ לפתח הדלת או קבלו עיסוי קרקפת עד הבית במחיר משתלם ומרגיע במיוחד.

למידע נוסף, קביעת תור והסבר הגעה, צרו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום עם הסבר מפורט וייעוץ ראשוני ללא עלות!