עיסוי תאילנדי- מתאילנד באהבה

עיסוי תאילנדי- מתאילנד באהבה

תאילנד, הינה מדינה נסתרת וצופנת סוד. רבים מאיתנו, חקרו פינות נסתרות וחבויות, אך לעולם יהיה זה מקום אשר שומר את האוצרות שלו, בלב ליבה של המדינה האסיאתית המסתורית.

כך נולד גם העיסוי התאילנדי, וצמח מתוך שורשי עיסוי האיורוודה והיוגה, הילינג, פיזיותרפיה(טווינה) ורפלקסולוגיה . שילוב זה הפך את העיסוי התאילנדי למה שהוא היום, טיפול ואימון אנרגטי - דינאמי לגוף ולנפש, פרי המצאות של אבי העיסוי התאלנדי Jivaca Kumar Baccha אשר רבים בתאילנד מכנים אותו כאבי הרפואה.

קליניקת חמשת היסודות, נותנת לכם אפשרות לגלות כמה מסודות הרפואה התאילנדית בקליניקה הטובלת בירק במרחביה או עיסוי עד הבית.

מהלך העיסוי

העיסוי מתחיל לא לפני הכנת המטפל, המטפל מתכונן על ידי תרגול מדיטציה המאפשרת לו להעביר כוחות ואנרגיות למטופל ללא קושי. העיסוי התאילנדי הקלאסי מבוצע על ידי תרגול יוגה המבוצע ע"י הדרכה וסיוע של המטפל וללא שום מאמץ מצד המטופל. במיוחד מסיבה זו בין שלל כינויי העיסוי התאילנדי קיבל את

השם : "יוגה לעצלנים".  במהלך העיסוי המטופל שוכב על מזרון קשיח ונוח והמטפל מניע את גופו ומותח את שריריו באמצעות תנועות ונגיעות עדינות, מבצע שחרור שרירים וחוליות שונות בגוף כמו עמוד השדרה והמפרקים.

נוגעים בנקודות הרגישות

בגופנו, ישנן נקודות מרכזיות, נקודות מרכזיות הנקראות מרדיאנים השולטות על מערכות שונות בגוף ובנפש. באמצעות נגיעות ולחיצות עדינות על נקודות מרכזיות אלה ניתן לשחרר מתחים, סטרס, חרדות, חולשה וכאבים בגוף המטופל ומתמקד בעיקר בטיפול בכאבים בחגורת הכתפיים, כאבי גב, כאבי ראש כרוניים, בעיות עיכול, נשים ועוד. כל אלה מטופלים על ידי לחיצות ותרגול יוגה מתונה ושחרור הגוף לאפקטיביות הטיפול. 

לטיפול תאילנדי בחמשת היסודות מבוצע תוך תשאול רפואי ותשאול אלטרנטיבי לטיפול ומניעת קשיים הנובעים ממתח ובעיות כרוניות.