טיפול באבנים חמות

טיפול באבנים חמות

מחממים את הגוף - מחממים את הנפש

טכניקת הטיפול באמצעות אבנים חמות הינה טכניקה עתיקת יומין המטפלת במחושי גב, עמוד השדרה והחוליות ותורמת לשחרור לחצים ומתחים הגורמים לתופעות אלה. טיפול ומשמר עשוי להעלים ואף למנוע בעתיד כאבים אלה.

במאמר הבא, נדבר על טיפול באמצעות אבנים חמות, למי הוא מתאים ויתרונותיו הרבים לגוף ונפש האדם.

קצת היסטוריה

טיפול באבנים חמות, הומצא לפני מאות שנים על ידי שבטי האינדיאנים הקדמונים, השבטים הקדומים האמינו שהנחת אבנים חמות העשויות מחלוקי נחל אינדיאניים, על נקודות מרכזיות לאורך הגוף מהנקודה העליונה ביותר (העורף) ועד לנקודה התחתונה ביותר האפשרית (הרגליים) מסוגלות לתת ריפוי גופני למכאובים וחרדות שונות בנפש וגוף האדם ואף ניקוי הגוף מרעלים. אמונה זו קיימת גם היום ואחרי מחקרים רבים התגלתה כיעילה מאוד במקרים רבים של לחצים ומתחים הגורמים לבעיות שרירים, פרקים ומפרקים.

על הטיפול

הטיפול כאמור, מתבצע באמצעות הנחת האבנים על גוף המטופל ובאמצעות שמן הננסך על גופו. האבנים החמות והשמן מסייעים לריכוך השריר ומהוות אפקט מכריע על השפעת הטיפול. לאחר ריכוך השריר מתבצע עיסוי במגע על ידי מטפל מוסמך. יתרון נוסף של טיפול באמצעות אבנים חמות וריכוך השריר באמצעותן הוא קלות הטיפול ומניעת כאב כאשר יש צורך בטיפול על ידי עיסוי רקמות עמוק אשר עשוי להסב כאב למטופלים הלוקים בדלקות גידים ומפרקים. האבנים החמות מונעות את הכאב ועל ידי כך גם את התנגדות הגוף לטיפול על ידי הרפיית השרירים וזרימת דם חופשית יותר.

אבנים חמות בחמשת היסודות

טיפול באמצעות אבנים חמות, מתבצע בקליניקה או במשך עיסוי בבית הלקוח. לפני הטיפול נערוך סקירה על המצב הבריאותי, יבוצע תשאול רפואי על מחלות או דלקות שרירים ו/או מפרקים על מנת להתאים את הטיפול הנכון ביותר והמועיל ביותרעבורך. טיפול באבנים חמות בקליניקת חמשת היסודות מצטיין בניסיון רב שנים וידע מעמיק בדיוק כמו הטיפול שתקבל.

 

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לכל מי שסובל מכאבים ובעיות שרירים כרוניות, לאנשים הזקוקים לטיפול רקמות עמוק ומתקשים להתמודד עם הכאב, לסובלים ממתח ולחץ נפשי מתמיד וחרדות ברמות שונות.

 

למי הטיפול אינו מתאים?

נשים בהריון, אנשים הסובלים מבעיות לחץ דם ולבעלי מחלות לב.